ϟheraϟhu'ϟBlog



Transform by FiezaMirza
Basecode by NisaSayakinie
Other help by Aulia
Doodle-header from KasihDani
Top button from Atiqah
Social icon from VeryIcon

Preview




Terlepas Entri Best?
Jumaat, 3 Ogos 2012 12:17 PG
im back :D

                                                            salam alaik :)

Saia syera. perkenalkan diri buat kali kedua setelah berkurun lamanya saya tak update belog nie.hik3..
dah bersawang and bersarang dah belog saya ni.. agaknya ada lah dalam setahun kot.. sungguh lamee..teheee -____-' ini bukan sebab malas "macam la rajin sangat" tpi waktu yang tak mengizinkan untuk saya bercekarama disini.. tambahan pula dengan sibuk belajar.. ~alasan~ +_+"haha.. even udah lame exam final saya telah end..hewhew.. ad sedikit kebebasan disni.. tak payah lagi berkawan dengan buku buku.. senang hati saya disitu :D
Dan dikesempatan ini saya rase belum terlambat untuk saya mengucap selamat menjalani ibadah berpuase bagi yang beragama islam..
Marhaban ya ramadhan
mudah mudahan kite semua menghayati bulan yang penuh mulia ini..upgradekan iman , tingkatkan amalan .. rebutlah pahala ..
Selamat berpuasa all blogger yang saya sayangi :)

sincerely, me :)



 

 selamat berpuase untuk yang ke 13 ramadhan.. gud nite :)

wassalam~


0 Complains