ϟheraϟhu'ϟBlog



Transform by FiezaMirza
Basecode by NisaSayakinie
Other help by Aulia
Doodle-header from KasihDani
Top button from Atiqah
Social icon from VeryIcon

Preview




Terlepas Entri Best?
Selasa, 14 Ogos 2012 4:32 PTG
sudah cukup cukup sudah

salam alaik'

Ketibaan syawal makin dirasai..
kebingitan di rumah jahitan baju turut didengari kerana baju belum siap dijahit..hikhikhik
sungguh merdu juga kebisingin di pasaraya dengan kesibukan para  pengunjung yang mula ingin membeli belah last minute macam nih.. baru lah sibuk dengan baju tak da saiz, kasut tak dak pilihan la ape la..hee.. (gelak dekat orang tu) jaatttnye :p
dan dengan ini jugak lah makin kite terasa kehilangan pemergian ramadhan :(

ingat lagi kisah dulu.. i mean raya tahun lepas.. menuggu ketibaan nak balik raya bersama kawan kawan dari satu negeri dengan aku jugak..almaklum lah nak balik raya kan semua excited habis.. malam sebelum berangkat untuk pulang ke negeri aku.. memang setiap bilik  di blok aku ni kedengaran lagu raya.. sungguh mengasyikkan jugak kan..sobsss~
maklumlah dulu berpuasa diperantauan.. sangat sedih .. dan aku jugak tak terlepas menangis tersedu-sedu sebab tiket punya pasal..nak jadikan cerita la kan, ada ke patut tiket awal yang aku tempah dah berkurun dah jadi tiket balik lewat, memang sebak di hati lah..sampai malam menuggu bas kot.. balik punya pasal aku  kebalkan diri jugak lah.. nasib baik ada je kawan yang sekali dengan aku balik lewat..heee.. kurang sikit sebak sedih dan bagai tuh.. dan aku makin rindu dengan semua suasana penang..!! kawan kawan kat sana dan suasana bersama mereka.. n sudah cukup cukup sudah mengimbaskan kembali.. terasa sedey pun ada..T_T
ni lah namanya perpisahan.. tak semua orang yang ada disekeliling kita akan terus berada disamping kita menemani kita dalam suka atau duka..kecuali dengan pencipta kita yang kita tak akan berpisah denganNYA..hanya DIA penaman kita di dunia and akhirat.. hanya DIA..ALLAH SWT :)

sudah dengan perpisahan, cukup cukup lah kite berpisah.. sudahi dengan kerinduan..
 Dan sudah beberapa bulan berlalu aku meninggalkan kawan kawan.. merindui mereka sentiasa.. :)
dan sekarang aku akan berjumpa dengan yang baru lagi...  kawan yang ceria jugak seperti mereka.. harap harap lah... sudah cukup cukup sudah melepaskan rindu nih :D

 mereka menceriakan suasana :)

   rindu mereka.. sepetang bersama :)

      mereka teman seperjuangan :)

  my twin.. adakah kami sama??ouchh  :0

n sudah cukup cukup sudah lah membeli belah ye.. besederhanalah.. itulah yang sebaik baik amalan.. berjimat amalan mulia.. anda semua mampu ngubahnya..:D

#INGATLAHORANGTERSAYANGSEWAKTUMEREKAMASIHBERSAMAKITA :)
#SUDAHCUKUPSUDAHMENIMBASKENAGANLALUSEMEMANGNYAIA
  TAKAKANBERULANGLAGI..
sekian tima kasih..

setakat ini dari saya.. sayang anda semua..

wassalam







0 Complains