ϟheraϟhu'ϟBlog



Transform by FiezaMirza
Basecode by NisaSayakinie
Other help by Aulia
Doodle-header from KasihDani
Top button from Atiqah
Social icon from VeryIcon

Preview




Terlepas Entri Best?
Rabu, 22 Ogos 2012 11:39 PTG
Jom Raye !

Salam alaik'

Hai semua :D.. pada malam yang  haru piru ni..(perkataan baru..muahaha) and at the same time aku baru jep lepas main mercun bawang nih tetibe je rase gatal tangan nak hupdate sal beraye aku bersama ahli keluarga aku tahun ni.. maklum lah kenangan bersama.. hikhikhik..
Raye tahun nih bagi aku agak seronok ag dari raye taun lepas..heehee... entah la kenapa.. maybe keceriaan raye tu terserlah kot..^___^'
yang agak terkejut jugak lah kebetulan cousyy aku yg sebelah mak and abah sume brtunang.. waaahhhh :D
tapi tak lah semua.. 3 orang je.. hee.. untung la depa dah bertunang.. tiga hari berturut turut pulak tu start dari hari raye kedua sampai lah keempat... sonok jugak kan ada sepupu terdekat yang bertunang, dapat lah jugak merasai hari kebahagian depa..and aku nak ucap tahniah tuk semua cousin aku  !! harap akan berpanjangan sampai ke jinjang pelamin hendaknya....
ala nak la ada status engaged jugak..(ehhh tak malunyee cakap cam tu) hahhaha.. saje gedik geduk (-_-)"

okeyh hari raye pertama,macam mane dengan kau semua?? best tak?? aku best je.. and aku ada keseronokkan raye tu.. kau ada??hahah..and macam semua orang jugak ar aku balik ke kampung sebelah mak and abah aku.. aku balik ke kampung lepas solat raye.. sebelah pagi ke kampung mak aku dekat kelantan and abah pun kat kelantan jugak,, semua dekat.. tak payah nak gaduh gaduh kan ?huhuuu.. itulah orang tua kata kalau kalau nak cari pasangan cari lah yang terdekat..inilah harapan ibu bapa zaman sekarang..hahaaa...  ok stop pasal nih.. kalau nak sambung lagi sambung ler seniri ehh.. :p
 raye kedua plak, aku ada jemputan tuk pegi majlis pertunangan cousin aku dekat pasir mas..haa ni lah first majlis pertunangan cousin aku di bulan syawal ni.. aku tak dapat nak tunjuk picture diorng  lah sebab tak berkesemaatan nak copy pic tu,... alahai.. xpelah.. picture semua ni tak penting lahhh.. yang penting adalah kenangan.. cewaahhhh.. hohoo :D
raye ketiga iaitu hari nie pun samelah jugak.. still majlis pertunangan..hehe.. sonok ja time raye raye cam nih bertunang kan.. sambil hantar rombongan tu dapatlah jugak pi beraye umah saudara mara yang baru ni..
raye keempat tu esoklah pun same lah jugak.. malas dah nak cite..hahah.. benda tak jadi lagi kan.. kite try imagine sendirilah eh..hahaha~~ -__-"

nih ada beberapa picture yang dapat dijadikan kenangan (^^,)
mai ler tengok....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
raye datang lagi !

 aku and cousin.. kami beraye bersama :)

 abah and umi aku.. diorang dukung cucu..haha...
          tak lah.. budak kecik tu anak cousin aku.. mereka sungguh cumil :)

                                    sample aje nih.. :p                                    

                 just sample jugak.. tak ada kene mengena dengan apepun..sweetnye diorang :)
yang boy  tu cousin aku..n girl tu adik aku.. cutenye diorang :))


      my sis raye.. muahaha :)

      okeyh.. thats all.. tenkiu na view post aku kali nih ..teheee :))
bye bye sebab view pic aku nih...


     and last... my family raye.... love them so much.. (。◕‿◕。)‎(。◕‿◕。)
   yang atas dukung abah and mak aku tu adalah anak sepupu aku...
diorang cumil :)
                                                                      
          ini sahaja entry raye aku.. hope yang story  raye  korang pun happy jugak :D 
selamat.malam.dear.

Wassalam..






1 Complains