ϟheraϟhu'ϟBlog



Transform by FiezaMirza
Basecode by NisaSayakinie
Other help by Aulia
Doodle-header from KasihDani
Top button from Atiqah
Social icon from VeryIcon

Preview




Terlepas Entri Best?
Sabtu, 13 Oktober 2012 5:20 PTG
kehidupan berbangkit lagi !

Salam Alaik'

Rindu sama belog aku ni.. camne entah kau sekarang ye belog.. lame da aku tak mandikan kau dengan cerita aku yang tak berapa nak hot sangat ni.. tak la cam blogger lain.. cite diorang cun cun je...huuu.. jeles !  and agak masham pun ade je kau sekarang nih belog..hik3..cian cian..:')
And sekarang aku dah mula bangkit dari cuti yang memang panjang setelah sekian lame bercuti.. memang amat membosankan.. tapi bile dah mula belajar balik rase cam nak kembali dengan cuti yang dulu pun ade.. sob sobs..T__T.. this is fact..haha
kehidupan aku bangkit semula bile tibanya 2.9.___ ! wahh.. tarikh yang misteri.. yang telah membawa aku dekat dengan negara siam..hahahha.. pandai pandai la teka~~ malas aku nak habaq mai kat ampa sume..hee..
hidup ini penuh cabaran.. aku tak tau nak habaq cam ne.. memang sukar tuk explain la kalau duk kat sini..penuh cabaran dan dugaan nak berebut bas.. sehingga bas pun takut dikejar ngan pelajar pelajar kat sini..hahahha... hari demi hari aku jalani kehidupan kat sini macam pelajar sekolah rendah pun ade..hehe.. rindu sekolah nak habaq mai.. weh, tetibe speaking utagha plak..  saje nak mengadew.. aku tetap tak kan lupe asal usul aku.. GOMO KELATE GOMO..!
so sekarang,  first time aku dapat classmate yang international student, becampur bangsa, daerah, negeri, negara...aku tak tau plak yang dekat sini ade pengambilan untuk  foreign student. For sure, diorang same je cam kite.. tak dak beza pun.. yang bezanye diorang punye percakapan.. yang tu memang aku tak faham ape yang diorang cakap..(&%#@!???)hahah.. pening kepala pun ade bile dengar percakapn diorang time dalam bas.. -_-" tapi tak ape aku suke dengar  cara diorang bercakap agak bersemangat :))
Kawan baru !! Rumete baru !! mesin basuh baru !! makanan baru !!rumah baru !!
semua yang aku mentioned tu dah mengubah care aku dari matrik dulu.. dari matrik dulu yang aku tau kehidupan still lagi terkonkong..  and now, bebas.. freedom ! wahh.. And ALHAMDULILLAH   kawan yang aku jumpe sekarang semuanya satu kepala dengan aku.. cam di matrik jugak..hehe.. sonok sonok.. teheee :D tak banyak berubah pada diri aku.. aku tetap syera yang dulu kawan.. yang korang kenal sejak matrik dulu, sekolah and time aku masih bayi....hakhak.. and aku sayang yang baru and lame..hahah.. happy tak dengar?? aku tak sombong tau !!! jangan cakap aku cam tu.. menciii :'(
now, aku with  my new life~

   si tudung merah namenye fizah.. aku sayang kau fizah.. suke bercerita  
dengan die..hahha..  manis dipandang orangnye.. 
mek sarawak pulak si tudung hitam.. periang orangnye.. sayang kau jugak bha..suke tengok bile kau bergaya kpop..haha..
si wida yang kecik brtudung coklat.. kau comel arh..
dayah si tudung pink pulak mek kelate.. cute orangnye..
aku selesa dengan korang.. :))

     d'dragon tersayang.. 
sepanjang hari and hari demi hari, aku just spend mase di dragon.
sentaaapp -____-"

my classmate.. hidup building engneering.!!.:D
hope semua akan dapat gelaran IR ..hik3..
amin amin !! 

  bahgia bersamamu semua.. ^_^

with international student, our classmate..hewhew
suaranya agak gemersik sekali :D 

 idup penuh keriangan..hahahak.
ceria sungguh mu fizah..hee

si bju kuning thoru.. suke care die.. sopan santun .;D
pelajar burma ni memang kebanyakkannye baik baik jep..hoho  

 my buddyz :)

our kpop, nisa ..hahhah 

 kawan seperjuangan...hehe

Ni semua adalah lakaran di atas lukisan yang kite semua bina for our future..
Our life has a superb cast but we can't figure out the plot.. :)
thats all from me..

enjoy urself kat belog yang masham wangi nie.. hahah..
selamat petang.. 
saia mau tido  (-_-) zZzzZ

Wassalam..








0 Complains