ϟheraϟhu'ϟBlog



Transform by FiezaMirza
Basecode by NisaSayakinie
Other help by Aulia
Doodle-header from KasihDani
Top button from Atiqah
Social icon from VeryIcon

Preview




Terlepas Entri Best?
Jumaat, 7 Disember 2012 2:45 PG
Pamily baru?

Salam'Alaik

Hai hai sumee.. salam mengantuk yee...
tetibeje  malam nih aku rajin nak taip ar pulak.. 
kawan aku la ni duk paksa maksa suruh update mende ni..
aku ni da la pemalas..hik3 
Jari aku ni gedik pulak dah  nak men petik keyboard ni ha..
naik lenguh aku dibuatnye..
lame da aku tinggal kau belog.. aku memng cam ni weh cepat bosan dengan kau la..
hehe..
mohon terasa eh..hoho..

pastu sekarang tension lak bile dengar kena pegi berbakti kat kluarge angkat..haha..
kat kluarge sendiri pun tak berbakti lagi ni haa..
i mean berbakti jiwa dan raga lah..
sume tu aku akan buktikan dengan result 4 rata aku nanti..
harap harap lah betul betul 4 rata.. jangan 4 banglo dah :D
aku memang tak leh terima selain kaluarga aku sendiri..
entah rase cam kasih sayang terbahagikan pulak lah dengan
umi and abah aku..
tak boleh laa :'(
now.. im really miss my mom before i go to another mummy for tommorrow.. :)
sorry umi sebab curang p kat mak lain :D
hek hek hek..

miss u :(

okeh.. berenti la duk sedeyh tu tuk 5 minit..hahaha
jangan duk sedeyh panjang panjang pulak..

sekarang kat unimap sedang menjalankan program BAKTI SISWA..
ape tu??
pelik kan .. aku pun first tu tak tau ape gak sal bende mende ni..
aku ingatkan sukarela or kebajikan p gotong royong..
bab ni memang aku liat sikit.. opss :3
Ni sebenarnye program yang berangkat.. haha
Unimap sediakan keluarga angkat untuk semua pelajar diorang..
bagus tak?? ada yang jeles?? haaa..
meh same same jeles..hik hik hik
kitorang sekarang ada dua keluarga..
and aku dapat di kg sanglang..
cam area THAILAND pun ada kan?

Harap dapat yang peramah cam aku..hak3..
Esok aku akan p sane.. 
hope sume berjalan dengan lancar tanpa ada gangguan untuk aku bersama dengan keluarga angkat..
heee~
sayang pulak aku kat keluarga baru ni..
tapi hati tetap pada keluarga kandung..
#so, hargai pada mereka yang ada ikatan darah dengan anda..
hahah...
ape la aku merepek ni..
ok sekian..
aku nak bobok dulu ye..

selamat malam kawan..
have a nice dream..

WASSALAM :)













0 Complains