ϟheraϟhu'ϟBlog



Transform by FiezaMirza
Basecode by NisaSayakinie
Other help by Aulia
Doodle-header from KasihDani
Top button from Atiqah
Social icon from VeryIcon

Preview




Terlepas Entri Best?
Isnin, 10 Disember 2012 2:21 PTG
kami dan mereka :)

Salam A'laik

Salam Perpaduan dan Salam 1 Malaysia.
Rakyat didahulukan pencapaian diutamakan..
walaweh...hahahaa.. 
aku agak bersemangat perpaduan sedikit malam nih..
ni gara gara aku mabuk pantai kot lepas balik dari kuala sanglang..
kuala yang tercinta.. 
aku pasti merindui kau sanglang..
hanya kau untuk ketika ini.. :)

Kuala Sanglang.. kau bagaikan tempat untuk aku menumpang kasih yang kedua selepas red land..hehe
Di sini aku ditempatkan untuk dijadikan anak angkat oleh mereka mereka yang bertanggungjawab..hoho
hai keluarge angkat .. *wink wink* :D

aku disini bersama si amoi nisa or gelaran yang spesel untuk die otomen..haha
kami agak bertuah sedikit sebab ditempatkan sekali di bawah satu keluarga angkat..
dah la satu course.. dapat sekali pulak tu.. 
mane tak happynye...
berase nak lompat laju laju je..
hahhaha..
#pada yang berkenanaan tu jangan jeles jeles ye~

first time sampai kat kuala sanglang tu, kitorang agak takut la sebab keluarga angkat semua bangun berdiri time bas kitorang sampai sane..macam nak berebut amek kitorang.. macam lah dah tau kan yang mana satu anak angkat diorang.. almaklumlah, kitorang comel comel belaka.. sapa yang tak nak nye..hahaha ! opsss.. sedikit gurauan ye.. jangan nak mention pape eh... :p   Aku dengan amoi pulak di amek oleh keluarga ayah :)
soryy.. takdak gambaq ayah nak letak.. ayah salu sibuk turun ke laut.. mencari rezeki untuk kami..
sungguh terharu disitu :')  kami sayang ayah even tiga hari bersama die.. aku bukan tinggal dengan ayah je dalam umah tu.. ada jugak anak anak die yang lain.. semuanye 10 orang.. wahhh :D  tapi time aku pergi umah ayah just beberapa orang je yang ada..yang lain missing..hahah..  maybe sebab hal hal yang tertentu...
mak angkat aku jugak tak ada kat rumah.. die pergi ke peneng.. sangat sedih...sediih sangat wooo.. tak sempat nak jumpe die.. sedangkan die yang pilih aku dengam amoi nisa sebagai anak angkat tau ...sentap :'(. entah bila pulak aku dapat jumpe mak.. even tak jumpe pun aku sempat tengok wajah mak lam album diorang..hehe.. cumil jugak mak angkat aku..hik hik  ^_^
Even mak angkat kitorang tak da.. tapi kak ja yang aku punye akak angkat yang mengasuh aku...cam baby pulak daa..hahah... dia ar yang menguruskan segala makan and minum kitorang di umah ayah selama tiga hari.. layanan yang baik dari diorang yang membuatkan aku terharu... kitorang dah macam keluarga kandung mereka..tulus ikhlas aku nak habaq yang aku sayang mereka :)



pondok dari ayah angkat untuk kami :)

umah kami.. di sini kami berteduh selama tiga hari.. hargai ini.. akan kami datang lagi :)

Laluan nak pergi umah ayah... rindu arr.. tolong la faham :'(



KAMI dan MEREKA ! *rinduu.. 

Dan aku ada beberapa yang nak share dengan peminat belog aku  *belog aku ad peminat ke?haha*  sal semua aktiviti aku di kuala sanglang .. yepiiii..hoho..
semua sonok sonok... and beronok ronok kot..
-
-
-
-



* nih time waktu pagi..tapi tak la pagi sangat.. kitorang p joging di tepi pantai and aku pulak lupa nak bawak payung weii.. teduh sangatkan* wuuu sonok kot even terkena pancaran UV -_-" Heee 

*amoi sedang kutip siput.. hik hik*

* kitorang dapat ikan besar.. hasil dari tangkapan dari laut.. puas ati.. best ! *
akak qis pun amek kesempatan posing dengan ikan..hewhew.. bajet bajet :p

 *kami merempit mencari pantai..haha*

 *akhirnya jumpa jugak pantai yang mengasyikkan nih.. :D *

* Rindu bibi and adam.. :'( si cilik yang pintar .. petah berkata kata.. ada masa akak datang lagi ehh :D *

* Sepetang bersama kuala sanglang.. yepii ! *

* padi yang ijau.. suke pemandangan nih.. jadi tempat photoshoot gambaq kawen pun cun kot kat sini ..
promote promote ..hehe *

* bersama Adam.. ada jodoh kita amek gambaq lagi eh adik adam.. :) *

* keluarga bahgia dari kg sanglang..hoho *

* Nina in the house.. kami di tepi kolam ikan ni haa.. rase nak berenang berasama ikan pun ada time nih.. *

-
-
-
Nih saje aktiviti yang aku  dapat  share dekat sini.. aktiviti yang lain biar aku simpan lam hati aku sorang sorang.. takda sapa pun yang dapat tau..haha.. hanya aku sorang.. paham dak ?!!
banyak kenangan yang tercipta di kuala sanglang..
kenangan kami dan mereka..
seriously, diorang baik sangat..
kami sayang diorang ketat ketat.. haha..
jangan nak jeles jeles pulak ehh... :p
walawehh.. sayang sangat ni..
tapi lebih sayang kepada keluarga kandung kami..
diorang pun kami da anggap macam keluarga kami yang kedua.. :)


* nie time nak balik.. adam tak mau kitorang balik.. sedih sangat time nih.. die sanggup tunggu kat cermin bas meraung nama kitorang sehingga bas gerak..
aku tak dapat nak tahan sebak di hati..
sorry adam.. akak nisa dan syera terpakse pergi.. :'(
pergi dan pergi balik wang ulu tu ha..huu... T_T

* kami sepasanag adik beradik angkat keluarga ayah :) *

Dari Kuala Sanglang, kami pulang ke wang ulu...
Bye untuk sanglang..
ada jodoh kite akan bersua kembali.. :)

setakat ini sahaja ye dari aku... penah weh menaip..
bukan senang aku nak *rajin* cam nih..heee :D

selamat malam semua..
enjoy ur dream ya...

wassalam




















0 Complains