ϟheraϟhu'ϟBlog



Transform by FiezaMirza
Basecode by NisaSayakinie
Other help by Aulia
Doodle-header from KasihDani
Top button from Atiqah
Social icon from VeryIcon

Preview




Terlepas Entri Best?
Jumaat, 14 Disember 2012 11:23 PG
Bersamamu :)

Salam A'laik

Pejam celik pejam celik.. jangan tak celik celik pulak tau..tehee~
kita sudah berada dalam bulan Safar, tarikh 1/2/34 hijrah . Subhanallah. Cantik sungguh tarikh ni. Jatuh pada hari Jumaat, penghulu segala hari. Allahuakhbar ! :) Ahlan Wasahlan bulan Safar ♥ 
 Dan aku pulak bangun agak awal pagi nih .. mimpi ape entah.. 
tapi matahari tetap bangun awal dari aku la..hahaha

bangun tido bangun tido.. sekarang dah nak hampir dengan penghujung bulan 12..
alamatnye final exam dah tak sabar nak jumpe dengan aku..
soryy cik abang final exam.. saya tak mau nak jumpe awak..
tak bersedia lagi.. :'( 
tolong la faham hati kekasih mu ini.. faham tak sayamku??
hahaha
harap kau mengerti.. ◦(˘_˘")◦ 

Even dah nak final.. aku tetap berseronok bersama kawan kawan..
hahah.. tu je keje part time aku.. bersuke ria.. maklumla kanak kanak ribena ..hoho
hidup bujang la katakan.. kami saje je nak lepaskan stress sebenarnye..
stress dengan test la.. test pun nak date dengan  kitorang jugak tau..
jangan jeles ehh -_-"
test dah menunggu kitorang berlambak lambak cam *kain aku yang belum terlipat
minggu depan.. opsss :D
hehe.. 
SO, for sure aku dan krew bersamamu or my besties pegi memhempap bola bowling di lorong lorong yang disediakan :D 
kami ke THE STORE.. tempat lepak yang kerap kami kunjungi.. tu je yang ada di PEARLIS :)
pusat BOWLING ! here we're come..hahah




Main punye main bola tu dihempap.. aku la yang paling hebat.. juara longkang..hahah
tapi ada yang lebih ramai jugak juara longkang nih..
hebat dak??
kali ni saje je.. aku nak bagi kawan kawan aku yang lain merasa kemenangan..
asyik aku je menang kan..
tak best jugak..hahahkhak
jangan nak cemburu cemburu pulak tau.. (‾⌣‾)♉

ni lah krew bersamamu:)
-
-
-
-

 krew bersamamu..hahahha.. sonok ar hempap bola dengan korang :D
especially dengan palapes sorang ni.. WANA :) kenal tak sapa die?? cari la sendiri eh.. :p 


ni markah terkumpul kitorang tuk pusingan pertama.. syera tertinggi??
juara longkang kot syera ni..hahhaha  (‾⌣‾)♉
Ira pulak strike kot sekali.. 
aku nih tak pernah nak strike.. sedih wooo.. T_T
tapi last game nih.. FIEZA yang juara..
tahniah untuk anda and atas usaha anda menandingi syerashu . :D

ni dia pemenang kita..hahhaa..
-
-
class kau fieza.. muka ceria je eh..tak sangka yang kau terer main..hehe..

Da puas hati dengar aku merepek ha??
eh menulis la..haih..
haha..
so setakat ni je lah cita aku..
harap ada lagi mase cam ni tuk bersamamu kawan..
maklumlah, dah nak final kan..
hope, korang sediakn ape yang patut sebelum study week...
sediakan jadual waktu ke hape ke..
macam la aku buat semua tu..hahah..
aku nasihat orang je pandai..
diri sendiri pun tak terusus..
thats all from me..
have a nice day kawan !

wassalam








0 Complains