ϟheraϟhu'ϟBlog



Transform by FiezaMirza
Basecode by NisaSayakinie
Other help by Aulia
Doodle-header from KasihDani
Top button from Atiqah
Social icon from VeryIcon

Preview




Terlepas Entri Best?
Ahad, 23 Disember 2012 12:24 PTG
Minggu khatam movi vs minggu study

Salam A'laik

hai  uollss..
malam nie.. aku tetibe tak mengantuk sedangkan aku da buat banyak aktiviti dari pagi hingga petang..
nape la kau mata tak mau lelap..
kecian dekat aku la.. huk huk huk
otak sekarang memang tak dapat nak jalan and berfikir untuk study..
yang fikir just tido..
betul bukan? :D
tapi   mata aku mengatakan yang malam masih muda even sekarang dah 1.30am...PAGI !
 woaahhh..
so aku spend mase dengan ruangan bucuk aku ni ha..
rindu seyhhhh ! 
jangan salah sangka pulak ye.. tehe~~ :D

sekarang, and now ! apa yang aku tahu keseluruhan pelajar ambilan ijazah berada dalam minggu peperangan melawan perasaan malas and melawan habis habisan dari menghatam movie.. tudia aihhh..sama seperti aku...(‾⌣‾)♉
and ramai yang belum tidoq lagi kan..
sepatutnya and semestinya study ler dalam study week ni and spend habis habisan dengan bace buku dan jugak mentelaah pelajaran..
bukannya menghabiskan episod movie korea tu ha...
memang soalan final ada kan tanya pasal pelakon utama, extra la.. ending, klimaks cite tu la... haaa.. ambik kau semua nih..hahahah -_-"
macam la aku tak buat sal khatam mnghatam movie ni..
bajet je lebih an..ish ish ish.. apekan daya..
janganlah anda semua terpedaya dengan muslihat movie movie itu sekalian..
nanti nahas menimpa weh..
sedar lahh.. bukak mata besor besor..
jangan duk mnyesal kemudian hari..
macam aku ni ha..
tapi tu semua time aku belajar kat matriklah...
sekarang tak dak kot..huuu..
 keje aku time study week dulu memang la dengan menghatam movie..heee :)
tapi aku insaf da wooo..
tak mau da terpedaya .. tapi tetap ada lagi perangai tu ye kawan kawan.. memang tak dapat buang..
boleh je sebenarnye nak layan movie tu.. tak salah pun..
tapi berpada padalah ye.. ingat tu..
mak pak hantaq sini bukan untuk membuang masa and duit eh..

ade yang jugak  tak tengok movie tapi lebihkan tido pulak ..ish..ish..
ni yang parah jugak..dia bagaikan study week ni minggu tuk khatam tido..haha..
jauhkan diri anda dari nih ~
-
-
-
-

nih jugak sebab terlalu asyik menghatam movie sampaikan study pun tak sempat and tambah pulak tak cukup tido sebabkan terlalu fanatik mononton cerita movie tu haa.. study pun last minit..
so jadi ler cam gitu..
STADO jer lebih.. ish3..
anak sapa la tu ye.. ◦(˘_˘")◦ 

so, manfaatkan study week nih dengan belajar.. seimbangkan dengan aktiviti riadah jugak di waktu petang eh..
macam aku ni haa..
joging waktu petang untuk *cuci mata* ?? woahh.. (‾⌣‾)♉
takde lah.. gurau je aihh..


tengok ni haa.. so, nilailah diri awok awok semua di tahap yang mana ye.. kalau aku yang 4.0 tu.. :)
-
-
-

dan kat sini aku nak bagitau yang istilah study hard tu tak elok sebenarnya.. kebanyakkan pelajar yang cemerlang, gemilang dan terbilang bagai tuh, diorang mengatakan STUDY SMART adalah yang terbaik..
macam mana entah study smart tu kan?
aku pun tak tau nak beza antara study hard and smart tu.hahaha
aku pun main hentam je study tu..hihi
jangan tiru aku plak ye..
tak mau la tiru meniru ni..
apepun bergantung pada diri masing masing kan :)




untuk yang last nih.. aku nak ucapkan selamat belajar di minggu belajar nih eh..
aku pun akan fokus pada pelajaran aku jugak..
lepas abis aku punye final pada tarikh keramat 14.1.2013 nih..
aku akan usahakan diri untuk update lagi belog ..
tapi tak janji tau sebab aku ni pemalas sebenarnye..hahaha.. opss..



ikhlas dari saya yang sensitif ini  (‾⌣‾)♉
-
-
-
selamat belajar :)



bubye.. see u guys..

wassalam


.


4 Complains