ϟheraϟhu'ϟBlog



Transform by FiezaMirza
Basecode by NisaSayakinie
Other help by Aulia
Doodle-header from KasihDani
Top button from Atiqah
Social icon from VeryIcon

Preview




Terlepas Entri Best?
Selasa, 15 Januari 2013 3:42 PTG
#Semester break !

Salam Alaik'


Alhamdulillah and hip hip  horeyy..°\(^▿^)/°
akhirnya aku di rumah jua..
please~
#listen listen listen listen listen  !!and please don't interrupt when i still writing ok  ?!
yang belum habis paper tu tolong jeles eh.. muahaha
even last paper aku agak hancus sedikit sebab careless aku yang agak #$@%! dan menghampakan tu tapi aku bersyukur kerna aku dapat abiskan all paper aku dengan jayanya !
tahniah untuk aku..(‾⌣‾)♉
clap clap clap.. tepuk sikit..hikhikhik



and nak hampir dengan cuti semester ni lah aku baru tertengok and listen sal video suara mahasiswa yang dikatakan hangat di laman sosial nih.. aku tak nak tulis panjang sal nih sebab ni hal sensitiviti..
hak masing masing.. moga setiap pihak akan bahgia la tak mau ada permusuhan la eh...
*Moral : pergi tempat orang tolong jaga adab and nak bercakap pun ada adabnya dan please listen to me yang nak mencelah pun jangan potong sesuka hati untuk make sure yang sebelah pihak lagi tak sakit ati.. kan bagus cam tu..dan juga  semua orang berhak beri pendapat masing masing.. so tolong hormat ! :)
lupekan kisah itu semua.. yang baik jadikan teladan, yang kurang baik tu jadikan pengajaran..
let's holiday just only for 1 month :D



Tujuan utama yang aku nak perkatakan nih just nak ucap selamat becuti pada warga mahasiswa n siswi sekalian..manfaatkan cuti anda dengan baik baik la na.. even cuti just sebulan..
tak puas la kan.. bagi la lame sikit ke baru nikmat cuti tu ada..hamboih lebih lebih pulak.. bagi cuti pun da kira okey la kan ! (tu la bagi betis nak paha) perumpamaan sahaja !..hahah.. :D
So, the break which stands for a refreshing change from the mundane and routine life of attending classes la..muahaha..
and pada yang kecewa cam aku untuk last peyperrr tu jangan sedih la eh.. kite diberi cuti untuk seronok ronok..
tak payah sangat nak fikir sal semua tu..
sekarang yang harus dilakukan tawakal and berdoa, dalam pensyarah kita  sekarang sedang memeriksa paper kita semua...


and for sure yang kita sekarang just tunggu hasilnya untuk result yang akan muncul secara tiba tiba tak lama lagi..
haa.. yang ni memang mencuakkan la..
tak suka situasi ni.. huwaa..
harap semua dipermudahkan.. AMIN ~
usaha dah, jawab pun dah.. n hope hasil yang akan muncul nanti pun indah  
hehe~
doakan ya teman teman :)

selamat berjimba and berholiday ! !
-
-
-
(‾⌣‾)♉ ♥ ♡ ♥ 


°\(˘▿˘)/° tadaa~

Wassalam




0 Complains