ϟheraϟhu'ϟBlog



Transform by FiezaMirza
Basecode by NisaSayakinie
Other help by Aulia
Doodle-header from KasihDani
Top button from Atiqah
Social icon from VeryIcon

Preview




Terlepas Entri Best?
Ahad, 3 Februari 2013 3:34 PTG
musim kahwin :)

Salam Alaik'

sekarang dah tiba musim kawen !

tunggu ape lagi .
jom kawen laa..hakhak.. gurau aje :3
Semenjak empat menjak nih, aku and family busy cam aku je nak kawen..haha
opsss..
padahalnye sepupu sepapap and sedare mara aku yang kawen . tehee~
biasela keluarga aku kan selalu sibuk mengalahkan keluarge si pengantin..hewhew
so, aku pun turut lah turun padang pergi menolong ape yang patut..
aku ni kan pemalas..heee~  (‾⌣‾)♉
tetibe jadi rajin kan.. eh tapi tak la malas sangat eh.. rajin la jugak !
oke takpe ni khas untuk orang yang akan melayari bahtera umah tangga kan .
buat kerja or apepun mestilah ikhlas
lillahi ta'ala :)
And time perkahwinan cousin aku, aku sempat jugak siapkan ala ala cam banner untuk signature tetamu yang datang time perkahwinan cousin aku ni..
1
2
3
tadaaa !!!
-
-
-
-
-


ni lah hasil tangan aku °\(˘▿˘)/° 
menarik tak ?
hahahah..
please jujur ! :)


opss sory ! pic ni blurr.. lampu terang benderang cam kat ekspo lak time kat umah  pengantin..hikhik
kami lah yang buat banner tu.. 
tapi yang sebelah tu just tolong tengok ja -_-"
ape pun tak boleh.. ish3, akak akak ~~
haha

oke, so ni lah gambaq cousin aku yang kawen
bagai pinang dibelah dowaa :D

Pada hari hari berikutnye pulak, ade pulak event menyambut menantu.
menantunya adalah aku la kan sape lagi .
hahah !
melawak jaa..
ni event bapa saudara aku pulak.. nak sambut isteri die.. 
tapi aku tak sempat amek gambar yang ni..
ade pun sikit ja..
caaakkk ! haa ! tadaaa ! yang ni time sambut menantu  ^_^




#p/s: bahgia bila tengok orang yang kawen, so ! pada yang dah ade calon tu cepat cepatkan la perkahwinan anda . itu yang lebih baik kan :) aku pun boleh rase nasi minyak kalian semua pulak kan .
kan elok tu. .aku jugak yang kenyang . gluurrpp ! (‾⌣‾)♉
#mempercepatkan yang elok lebih baik dari mencegah ! fikir fikirkan lah dan selamat beramal :)

sincerely from me : syerashu


 #pangkah pilihan anda ! samaada hijau or biru !
pilihan yang bijak pemangkin kegemilangan dan kemajuan negara :)
selamat mengundi ya kawan ! hoho .
\(^▿^)/

selamat menjamu selere di waktu petang ini bersama pisang goreng and air kelapa :)

wassalam


7 Complains